Hej

Okej ska blogga, trotts min svullna hals... Vakna vid 9 och börja ba gråta kände mej som en handikappad. Grät o grät sen ringde min snälla låssas pappa te stenungsunds vårdcentral, för Kållekärrs vårdcentral inte har lördags öppet! Så vi skulle vara på vårdcentralen 11.45 lixom grät hela vägen dit, men jag fick medicin, jag har då en mycke svullen hals och jag ska ta 3 tabletter varje 7 dagar ien om det inte går över innan 6 dagar kör vi te 10 dagar... Det gör ont att svälja o så :-( men aja jag mår inte bra helr så bara slappat vid tven HELA dagen! Lixom svettas fast känner mej shit kall?! Johns kompisar som bor grannar me oss, camilla 5B:s underbara lärare min gamla rå asså, hennes barn e då kompis me john, Elias o josuvah ska nana över här, jätte söta <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0