Jossan is here!

Senaste dagarna har gått SEEEGT!!!
Typ runt 2-5 besökare lixxom?! Jaja, jag ska skärpa mej med bloggandet
men det ee juh faktiskt sommarlov!
Okejokej, ska inte skylla på det men men!
okej nu sitter jag vid DATAN!, ingen ee hemma förutom John min lille-bror (L)
Måste bara säga detta KLOCKA ee FÖR snyggt nu asså, alla har det!. As najs
jag älskar klockor fast har typ bah 2, haha men man behöver juh inte typ ha 100!
Haha men men idag ska jag typ slappa, ut och springa/cykla me mamma tror att det blir springa själv
cykla me mamma (L)
Men asså jag vet inte vad det är men jag mår sjukt bra!!!
aja imorgon blire det sova hos Fillippa, jag tror jag får bara göra ett litet inlägg där för hon! :D
Och så på Lördag morgon drar jag och min familj+ Sara och hennes familj te Skara sommarland, klart juh!
As mys på kvällen och as kul i "landet"
Och jag har fått en massa nytt i garderoben, LOOOVE!
aja jag har faktiskt inte mycke att blogga om nu ska typ ut och fota lite och så.
men vi hörs sen LOVAR!!
Puss och kram

Kommentarer
Postat av: ida

du kan ju alltid visa dina nya kläder i bloggen :)

2010-08-03 @ 00:19:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0