Mej själv

Nu e vi på väg klart! Sara o dom e lite bakom oss ;-) okej eftersom ja ine har något att göra så bloggar ja för er <3 ska blogga om mej för er som inte vet mycke om mej o så! Okej jag heter Josephine Pennborn, 12 år alltså fött 1998 6 juni. Min familj e mama Nimfa som e bäst, o min lille-bror john o min låssas papa lars-arne kallas L-A. Mina intressen e kläder, hästar, sport som typ fotboll o kompisar ;-) ja e morgon trött o har ett jäkla morgon humör, e pigg på kvällarna o nätterna men när ja e för trött blir ja flummig som faan!

Kommentarer
Postat av: Fanny<33

Heej!

Nu har jag läst din blogg oxå!!

Den e skit bra!!

Jag heter Fanny<33 o bor i UMEÅ!!

Imon åker jag till Stockholm!

Där ska jag gå på Grönan.

Hoppas vi kan bli GOOD FRIENDS (h)

kRAMISAR fANNY<333

2010-08-02 @ 14:47:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0