Min nya klass känns bra... ;D

Emma Andersson





Viktor Andreasson





Axel berntsson





Maria brunbäck





Hampus bäcklund





Emil Edvardsson





Rasmus Elton





Martin evertsson






Axel gustavsson



Evelina Hållden





Emma jakobsson





Axel jossefson





Kristina Keczan





Cornelia Krusell





Philip Krusell





David lindström





Sara miakhil





Jakob olofsson





Sten Olsson





Emma Parkborn





Josephine Pennborn





fillippa Pettersson





Lisa rydberg





Olivia Strömquist



Mathilda Edman

 


Detta ee juh då min nya klass efter sommaren.. Men jag hra HELA sommarlovet framför mig!(L)(L)

Tycker dom "nya" tjejerna ee jätte snälla och dom "nya" killarna

prata jag inte mycke med men dom ee juh inget med mig att göra. *hahhahahah*

nej flåååt. skoja bara men dom verkar la snällla...

Aja som alla vet har jag världens bästa kille!

WILLIAM!(L)

Du vet att jag ÄLSKAr dig mest i hela världen!

Puss på dig ÄLSKLING!

ÄLSKAR DIG!


Kommentarer
Postat av: Maarie

Syns på bleket till hösten ;)

2010-07-19 @ 20:57:03
URL: http://puresugar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0