Mitt liv e juh bäst

Men tjabba! Dagen har vart lång men sjukt najs. Varit på något jag inte kommer ihåg? Hahaha, men igår var de bäst! Fillippa kom vid, 16.00. Sen cykla vi ner te torget, och vi skulle vi hyra film, men vi kolla juh i butiker, OFC! Såg sötnosen Nellie B på Sjöbarn <3 a men iaf efter de cykla vi hem, vi va så jäkla varmt så vi cykla te stranden och chilla i vattnet, sen cykla vi hem igen käka, chilla och kolla film sen sovde vi i ute rummet, hos mej klart lixom fett najs, de börja regna mitt i natten och de va sjukt mysigt! Sen idag hämta lippas pappa oss för vi skulle åka vattem-skidor, fillippa va bäst! Jag kom inte ens upp -.- de e svårare än vad man tror ;-) aja detta var väl ett kul inlägg? Bloggar senare // eRan jossan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0