Nu bloggar jag josephine

Hej Hej nu bloggar jag på mammas mobil nya mobil utan tucht (stavningen) så liksom lättare nu! Okej kommer kanske inte bli jätte mycket bloggning från mig. Men jag ska försöka så mycket jag kan och så :-P okej men underbara Fanny kommer nog sköta min blogg och jag är himla nöjd med det.. Tack underbara fanny:-) okej så men idag har jag Vart mycket med familjen HELA dagen. Mys pys. OKEJ men det kostar en massa pengar att vara inne på internet på mammas mobil. Men minst ett inlägg av mig varje dag tror jag :-D men nu ska jag duscha och fixa mig för natten eller klart ska kolla film eller tv först ;-) men ni får ha det så bra Så länge så hörs vi puss och Hej, jag älskar dig william det vet du

Kommentarer
Postat av: Anonym

din riktiga pappa håller du inte kontakten med honom?:O

2010-07-15 @ 19:42:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0