nu ska jag (fanny) gästblogga ;-)

nu ska jag gästblogga på jossans blogg <3 hennes data är paj, så jag fick gästblogga <3 okej, jag kanske kommer gästblogga mer, vem vet ? hon vill inte att hennes läsare ska tröttna ;-) <3 men jag tänkte att jag skulle skriva precis avd jag känner för josephine <3

josephine, jag lärde känna dig via internet<3 vi träffades och blev jätte bra vänner ifrån hela början ;-) <3 jag är ruskigt glad över att vi träffades <3 och i sommar så ska vi träffas mer! det lovar jag ! <3 <3 jag tycker du är en underbar person som jag kan lita på <3 du är en sån person som alla vill vara vän med <3 en tjej som är cool i sig själv och skiter i skitsnack <3 en tjej som dina vänner är glada över att vara vän med DIG ! jag är glad att jag blev vän med dig, för annars så skulle inte jag få träffat denna underbara människa med en helt egen och unik stil ! <3 du har vänner som är pålitliga, du är pålitlig ! <3 du är super ! <3 precis som alla andra <3 du finns alltid där för mig, och jag kan säga allt till dig ! <3 du är en sån person som alla behöver i sin närhet <3 du liksom skiner upp dagen ! <3 men jag ka inte förklara allt för dig, för det skulle ta tid, tid som inte skulle finnas ! <3 jag har tre ord till dig, 12 bokstäver, JAG ÄLSKAR DIG ♥

puss på dig <3

nu hoppas jag att ni läsare förstår vilken bra person josephine är ! <3

men kanske bloggar mer ;-) puss <3

// fanny lindqvist ( www.ffaanniiss.blogg.se )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0