såg josephines ;-)

jag såg josephines inlägg nu ;-) kul att du kan blogga lite gummsan <3 men eftersom hon inte  kan blogga så mycket så hjälper jag henne lite <3 jag saknar henne som in i bänken ska ni veta ;-)

DAGENS PLANER FÖR FANNY ;-)

  • sitta vid datan bara för att det ser ut att bli dåligt väder + åska ;o
  • gå på någon marknad tror jag men vet inte än.
  • läängta efter josephine, nellie, nattiza, mirriz, cissi, saga, amanda harde, linn, maja, matilde, joel, tobias, tja typ alla ;-)
  • slappa
  • vila ;P



det var dagens planer ;-) älskar att sitta inne vid datan och bara slappa ;-)
önskar att jag var hemma nu ! <3 saknar ju alla så otroligt mke ! asså min mage behöver liksom, akut mat ! jag är skeeeeeeeeeeeeeta hungrig -.- kan man inte bara käka frulle snart eller ? ;P men det är ändå inte gott att äta frukost tycker jag ;P det är bara gott att gå runt och småäta, men jag vet att det inte är så bra -.- men det är mycket godare ;P men jag vill till båten nu ! hoppas att josephine kanske kan hänga med och slagga över ;-) men tja, det bestämmer hon ju själv ;-) men jossan kan inte du komma och hämta mig nu ?? ;-) men just det ja, nellie kanske skulle komma och hämta mig på hennes cykel ;-) men skiiiiiiiit också, hon hade ju ingen pakethållare kom jag på ;-) men nellie, vi kan ta björns lifebike :D fast ahh, du kommer bara 2 mil på den ;P men ta med dig många batterier ;) du slipper iaf trampa jätte mycket xd <3 men jag bloggar mer sen ;-) nu har ni fått lite att läsa ;P <3

puss

// fanny LIndqvist ( www.ffaanniiss.blogg.se )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0