ska gäst blogga :D

NU har jag käkat
Korv och bröd blev de :-)
Hmm...? Va inte sugen på det, så vet varken om jag tyckte det var gott elr inte? :O
Jaahaa men jag äter iaf GODIS nu :F :F
om ni har frågor ni vill ställa "privat"
så maila in [email protected]
Okej nu sitter jag och kollar in lite olika bloggar och så´

Tänkte just på hur roligt jag och Fillippa har haft det varenda gång vi ee med varandra ♥
och hur mycke jag saknar min syster :/
hur lite vi umåts det senaste... Detta känns inte braa.... ÖÖööö

OCh tänker på hur mycke jag saknar min gamla klass.... :-(
Hur kul vi har haft..
Dom senaste veckorna i skolan kändes som man inte ville att klassen skulle splittras
men ändå längta efter sommarlov.. Men nu sjutton tror jag på den nya klassen
vi kommer bli en klass, som inte e någon himla apklass !!!
Jag kommer försöka göra allt för att det kommer bli bra med mig i min klass.!
Försöka prata, umgås med andra än bara min älsklingar!



okej ska ta upp lite kompisar då:

marcus Johanisson:
han e min bästa killkompis !
jag litar på han, han finns för mig om det är något
jag finns för han om det ALLTID!
VI kan prata om allt.
vi e inte ofta med varandra men händer la ibland.. :-)


okej men nu ska jag gäst blogga på underfina nellie k
LÄS BLOGGEN!
http://nneehhlls.blogg.se/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0