mode, snöiglo masssa

Hejhej här har jag en frågestund utan NÅGRA frågor?
Kom igen nu!
Så nu får ni faktiskt ta igång med FRÅÅÅÅÅÅGOR!
okej över till bloggningen idag blir det nog Lisa
vi kanske ska ner till stranden. ;-)
Okej jag sitter ohc lyssnar på (L)airplanes(L)
Love love till låten:
Okej måste faktiskt blogga liiite om hur jag ee med mode"?!
Jag tänker på mitt mode HELA TIDEN!
De ee jätte viktigt för mig!
+ så himla kul att hålla på med kläder och så.
Det finns så mycke OLIKA kläder
alla har inte samma stil och så.
Jag älskar att gå i affärer och bara kolla!
tycker det ee så himla fint att det finns så många olika sorters kläder
Asså det jag sätter på mig mest ee juh då:
Linne
Hoddie
Jenas (tajta helst)
Kort byxor nu på sommaren KLART!
På sommaren med gillar jag att vika upp mina jeans :D
Så det lixxom blir CAPRI :P

Sen så med smiket ee juh då:
Mascara (stavningen)
Täckstift (stavningen)
Kanske ska ta och ta kort på det jag använder?
Fast det gör jag isf när datan blir LAGAD!

jag gillar märkets kläder!!
Gillar när det är ett litet märke på kläderna :D
Jag gillar också annorlunda kläder inte såna som ALLA har......
Fast de ee juh kul att manb har samma stil och så med inte på ALLTING!
Jag gillar också små söta sommarklänningar !
Kolla fina älsklings Hannahs klänning! LOVE LOVE LOVE!
MEN ÄLSKAR DIG OCKSÅ HANNAH! (L)

Fast min älkling vet juh också att jag älskar han (L)WILLIAM(L)


Fillippa vet att  jag också älskar henne (L)






my giiiiiiirls!(L)(L)(L)(L)


Måste bara säga detta !
JAG ÄLSKAR GLASS!!!!!
Åt det 5 gånger igår :(
Inte bra inte braa......
Kolla jag och john gjorde snö iglo i vintras!


okej nu fick ni liiite att läsa och så!
GLÖM INTE FRÅGOR!
Ni lixxom får ställa vilka frågor som helst lixxom!?


aja puss och hej




Kommentarer
Postat av: hehe

e du kär i mig`?

2010-07-02 @ 14:37:52
URL: http://arnold.blogg.se/
Postat av: Hannah<3

Aaaw älskar dig med, det vet du !<3333 Saknar dig gmn :/<3 (L) Men jag har ju typ ingen tid nu :(<33 Puss på dig :*

2010-07-08 @ 10:35:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0