Marie arvidsson!<3

God morgon alla!
Vad gör ni en sån här mulen dag?
Själv ska nog Fillippa komma hit sen åker vi typ hem te henne
sen typ nanar jag där ;-)
Ska bli sjukt mys!. Lixom veckan e typ min!
Massa nya kläder, massa snälla människor
badat. Asså allt typ förutom halsen - den - gör - fortfarnde - OOOONT -!
men aja har vant mej vid det, erkän JÄKLA BRA ;-)
Jag hoppas på att datorn elr laptopen blir lagad SNART!
Asså alla mina bilder, jag har i datorn och dom jag har på kameran MÅSTE juh lägga in dom !?
okej nu ska ni få något roligt att läsa om!
Okej om Marie Arvidsson!

berätta lite om dej själv nu då :))

Marie

jaru , Marie arvidsson heter ju jag ;);) 14, blir 15 i februari., Har varit tsm med Linus Lejdfelt i cirka 3 veckor ,. Största intressena är vännerna, fotografera, stå modell & musik!
Spelat trummor i 4år , & lärt mig till modell i cirka 1 år , Bor i bleket med mamma & pappa , har två äldre bröder & min ena bror har en plastson.

Josephines åsikt:
JAG tycker Marie står jätte bra modell KOLLA!:




'

Gillar den bilden as mycke!! <3

hur jag känner Marie?:
Vi har gått i samma kör då vi sjungde i församlingshemmet (stavningen)
lixom vi har juh typ vart på kör resa och så, lixom så jag känner henne!
jag tycker hon e sjukt snäll, söt och JÄTte snäll!!
Okej t höst går vi i samma skola BLEKET <3
hon börjar i 8:an och ja i 6:an
okej men det var allt för henne nej skoja bah
men vi brukar typ ibland chatta på Facebook och så.

men nu måste jag gå
puss och hej ¨

Uppdaterar mera sen




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0