svaren!

?:

e du namn???:kär i mig`?

Svar:


NEJ ABSOLUT INTE! :@

Jag ee jätte kär i min kille WILLIAM HAN ÄR BÄST!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 

Lollo:

 

1. Hur länge har du bloggat??
2. Vem är din bästa vän?
3. Varför är du så söt????
4. Har du några syskon?
5. Vad är din favortihobby?
6. Gillar du fotboll?
7. Vad är din favoritfärg?
8. Hur länge har du och William varit tillsammans???
9. Vad tycker du är roligast i skolan?
10. Vilken klass ska du börja i nu?
11. Hur gammal är du? ?
12. Tycker du mest om röda eller gröna äpplen?
13. Vem är din favoritartist?
14. Favoritlåt?
15. har du många äldre kompisar???
16. Vad heter dina förädrar?
17. När fyller du år?
18. Varför är din blogg så bra????!!!

Hihihihh.. jag fråga kanske lite mkt frågor men... :P
hitta din blogg ida och tkr den e jättebra.
kramiz!






SVAREN:

1. Jag har haft många bloggar innan men det som gick bäst var "jossisjossan.blogg.se"

Men denna bloggen går jätte bra med baa ee så att jag inte ALLS bloggar mycke nu!
men ungefär 1 halv år med ALLA bloggar jag haft.

2. Jag har många bra vänner men asså speciella har jag juh.

T.e.x Fillippa Pettersson hon finns ALLTID för mig!

Och Hannah Hermansson hon kan jag prata med om ALLT

asså människorna ee så olika alla ee inte en lik den andra så asså det ee svårt men

(L) Hannah Hermansson och Fillippa Pettersson (L)

3. Jag har INTE söt!, Men tack ändå..

4. Jag  har en Lille-bror som heter John och han ee 7 fast fyller 8 i Agusti!

5. Min favvohobby ee klart att RIDA!!!!! Asså Rida häst KLART!

6. JAaaa jag gillar fotboll otroligt mycke! Men inget kan slå ridningen KLART!

7. Min favorit färg ee klart rosa, fast jag använder inte det så på kläder men ÄLSKAR rosa

ändå!, lixxom på saker och så!

RRRRRRRRRRRROOOOOOOOOOSSSSSSSAAAAAAAAAAAA!!

8. den 26 Juli har vi vart tsm i en månad! (L)

9. Jag tycker faktiskt KUL-DAGAR!!!!, Men något inom "lektioner" så är det slööööööjd!

10. Jag ska börja i 6:an !! Läääängtar!

11. Jag är 12 år, född 1998!

12. Jag gillar mest Gröna äpplen!

13. Jag vet inte har så himla många men en speciell som jag tycker sjunger OTROLIGT bra är:

Witney Huston, fast jag sitter inte och NÖRDAR henne !

14. Just nu ee min favorit låt airplanes!

http://www.youtube.com/watch?v=d8QH71YQnm0

15. Ja jag har många äldre kompisar fast jag ee inte mycke med dom och så!.

Men jag har OTROLIGT mycke kontakt och så!

16. min mamma heter Nimfa Pennborn och min lådsas pappa heter Lars-Arne!

17. Jag fyller 6 Juni !

18. Hihihihi det tror jag inte den är men TACK (L)<3





Det är bara kul med MYCKE FRÅGOR!!

Kram Josephine (L)

 

 

 

ANONYM:

 

1. Har du hånglat me william ngn gång?
2. hur många har du vart ehop me?
3. hur länge har du och william vart ehop nu?




SVAREN:

1. Sånt skriver inte jag här!.

2. Vet jag inte runt 10 men alla har inte vart "seriösa"

3. 26 Juli har vi vart tsm i 2 månader (L)

Synd att du var ANONYM.

Men kram på dig! (L)





Hannah<33:

 

Aaaw älskar dig med, det vet du !<3333 Saknar dig gmn :/<3 (L) Men jag har ju typ ingen tid nu :(<33 Puss på dig :*

SVAREN:

Saknar dig med gmn!! :'( DU får ta att komma snart!!

Nej jag förstår dig och så men älskar dig ändå!

PUSS PÅ DIG!


 

Eve:

 

är jag töööntig ?

vare du som skrev det ?




SVAR: Nej jag har absolut inte sagt att du är töntig!

Vet juh inte ens vem du är?

Någon som fejkar mig då..... :/

 



Japp det var alla frågor..
Jätte kul att få svara på frågorna och så!

Jag går på märknings tagning :D
Gör det för det är kul och så !
Simma 1 km igår!
så simborjar märket är taget
nu ska jag ta 5 km märket.

¨
japp det var det idag då :D

Puss och hörs sen då..
//

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0