bloggar!

mycket snack om bloggar, hur den ska vara hur
det påverkar folk osv...

Och ja själv ee inte bäst på att blogga men jag försöker vara så bra som möjligt!
Och jag läser inte bara två bloggar utan läser alltid mera
Men det var dom två som nellies och Linns för dom e kändare.
Som Linns blogg en av sveriges största häst blogg!?
Nellie som ee 9 elr 10
och får 700-1100 besökare varje dag?
Hallå!?¨
Men klart jag läser mina kompisars bloggar.
Hannah den älsklingen
www.hannahhermansson.blogg.se
den bloggen gjorde jag iordning(L)
Och fillippas (L)
www.fillipsen.blogg.se
Gjort iordning med. ;-)
Och sorry men mera andra läser jag inte..
elr jo jag läser www.thaponnyryttarna.blogg.se med :D
Okej om man har en blogg tycker jag att man ska blogga om
dagarna, intresset men håller på med och sina känslor.
Det är jätte viktigt att man är sig själv när man väl skriver på ett inlägg!
1. vara sig själv
2. Vara ärlig
Okej det är det viktigaste tycker jag!
och låssas absolut inte vara någon annan när det är DIN blogg du bloggar på!
Detta jag skriver nu ee vad jag är.
Jag är ärlig mig själv!
och det är viktigt för mina bloggläsare!


Okej jag sitter och leker med mitt tuggimii!
det ee helt hårt nu xD

// josephine


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0