chacha

Nej vet ni jag skiter faktiskt i era dumma kommentarer
jag vet att det är någon som "spelar" eftersom det är samma dag
typ samma minut! Lixxom typ 2 minuter efter varje kommentar!
Lixxom bytte namn hade inte bloggnamn på NÅGON!
aja jag tänker faktiskt inte lägga ner bloggen tänker faktiskt SKITA i er/dig
Lixxom jag tycker juh det är kul att blogga!, vrf ska jag sluta med saker jag gillar?
Okej över till min efter längtade bloggning
igår var vi i Gbg L-a tog ledigt fårn jobbet för att åka in tid
med mig och mamma för lite shopping ;-)
och för mig räckte det inte med 1 par skor
så jag fick 3 par skor :D söta ballerina. Ett par lite gulligt
två par lite kaxiga av sig :P
och så kunde jag inte låta bli att ttjöta på mamma att jag KLART ville ha kläder till
midsommar. ett par jeans shorts och ett urgulligt linne!
okej eftersom jag är såp himla seg på morgon ee jag faktiskt inte klar!
så nu ska jag upp och sätta på migt kläder sminka mig sen ee jag klar för ingenting? :O ;-)
Puss och hej älskar dig!
 

Kommentarer
Postat av: William

älskling det är jag sötnosen. din blogg är verkligen inte bra, du ska få en tröstande kram nästa gång vi träffas. vad sägs om på fredag?

2010-06-23 @ 13:12:33
Postat av: wtf?

asså, josefine skit i va alla skriver,, det är bara nån tönt som inte fattar va växa upp är,, och fortsätt göra som du vill ;D

2010-06-23 @ 18:54:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0