Fuck you!

U: 

"HAHA, bara sju besökare? Jag har ungefär 80 besökare om dagen på min blogg och det tycker jag är lite!

du skriver att folk ska kommentera vad du ska skriva om? Hallå eller?! Det är din blogg däreför ska du komma på saker själv! Om folk kommenterar vad du ska skriva om kan du dom lika gärna ha bloggen! Förresten så börjar alla någonstans och ingen får kommentarer i början ju! om du inte kan fatta det, eller skriva riktiga inlägg kan du skita i att blogga. Förresten: sluta göra så många hjärtan efter varje mening. Det är bara omoget och ser sjukt korkat ut. Wannabe fjortis"

Svar: ehm... Jag vet inte riktigt om detta var en rolig start på min morgon :/
Men asså om du tycker att det ee så jäkla många på din blogg kanske beror på att du kanske haft den längre. Du ska f'n inte komma och klaga på mina inlägg :O Du kan juh själv säga vad din blogg heter så att jag kan kommentera elaka saker på din blogg? Eftersom du hade så jäkla många. Och ursäkta men det ee alltid kul att få kommentarer
vad man ska skriva om så det ee roligare för folk att läsa speciellt för dom som kommenterat.
Om jag själv ska fundera på vem det är som kommenterat så tror jag att det är någon jag känner till.
Som har något emot mig :(
När ni kommenterar sånt, ee det faktiskt inte kul att blogga.
Man får sån press på sig :(
Och WANNA BE FJORIS!? Ehm.. Ee detta min blogg? Elr är det din blogg? Jag gör f'n vad jag vill på min blogg?
Och fjortis kan du f'n ta  och vara själv!!...

Tycker f'n du får detta:




// Josephine

Ps mera RIKTIG bloggningen snart!


Kommentarer
Postat av: u

HAHAHA. snakka om patetiskt, ÅÅH vad rädd jag blir jossis pekar fuck you åt mig! HJÄÄLP. HAHAHAHHAHAHAHAHA. Och jah, fjortis? Skulle inte tro det. Jag är inte ens hälften så fjortis som du e, lilla gumman. Men i allefall, ha en bra dag, och försök att skriva lite vettiga inlegg som inte e fjortis. Puss.

2010-06-22 @ 14:29:43
Postat av: lisa

inlegg ?? Och du kan ju försöka stava bättre nästa gång ;)))) Hur många vänner har du???? Tänkte la det du har ju inga för du är så jävla tycken ......

2010-06-23 @ 15:13:27
Postat av: Cecilia

Asså fan va taskigt ;(

2010-06-24 @ 10:10:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0