godmorgon godmorgon

OKej godmorgon nu då ;-)
Sovit as gott.. Men när man ska vakna är det BLAH BLAH BLAH!
hatar att gå upp på morgonen, själv skullejag gärna somna om och vänta till JAG SJÄLV
vaknar UTAN veckaklocka, JAG HATAR VECKAKLOCKA ett av det värsta som finns
FÖRUTOM att inte få kläder xD
okej som ni vet I LOVE kläder!! Det finns ingen bättre man kan äga
förutom att jag är tsm med William, jag har underbar familj elr mina kompisar!!
okej vad har ni gjort idag, vad ska ni göra idag?
Okej men ska ta ett snack om BLOGGAR
jag läser faktiskt inte fokis längre, jag tycker hon ee så, usch...
Aså inte för att vara dum då men aså man ska juh inte ljuga helr!
Och jag orkar inte läsa KÄNDA bloggar .. -.-
Men jag läser absolut Linns!!  :D
den är bäst!! ;D
okej men liite bloggar jag läser som inte ee speciellt kända som Fokis, Kissies och kenazas då:

www.schalalaaolsson.blogg.se
www.nellieberntsson.blogg.se
Oj det är faktiskt dom ända jag läser?
nej www.sjobarn.blogg.se BÄST
elr så himla kul att läsa den om KLÄDER!!
Det ee så fina kläder där :D
Och söta Nellie och Adam blir juh fotade där :D
Awww dom ee så <HIMLA> sötwa tsm!!
DOm kommer vara kära hela livet UT!

men aså nu får ni ha det så bra
så ses vi senare (L)
Love uuuuu!!

// Josephine

Kommentarer
Postat av: Fanny<3

den bilden tog jag :D:D:D<3

2010-06-10 @ 15:46:07
URL: http://fannyphotography.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0