HALLÅ DÄR KÖTT OCH BLÅBÄR

f'n det blev inte William och Vilhelm idag.
Men Lisa ee på väg, men aså jäka bajs att vi inte kunde vara med dom!
Dom var i Rönning och så ville dom att vi skulle komma dit,
Så Lisa ringde sin Moffar men han kunde inte, och vi orkar defenetiv INTE cykla!?
och vad ska vi göra i Rönning, ee juh mycket mysigare här i Skärhamn. Aja
får la bli en  annan gång då :/ SNART!
Ska nog ta och ringa William när Lisa kommit och fråga vad dom ska göra imorgon!
Jag vill juh vara med dom!
Speciellt William.!
E faktiskt lessen, jag som ville ha massa pussar!!
aja får bir snart då!
Okej vad har ni gjort idag då?
Som sagt ska jag BARA vara med Lisa (L)
Okej men jag brukar juh göra massa när jag också bloggar.
tröttnat på det, Känner att jag bloggar lite!. Så jag ee offline nu!
HALLÅ DÄR KÖTT OCH BLÅBÄR fick jag från SKAKA ROMPHA!!!!!
Soryy alla som chatta med mig, men jag vissade juh "UPPTAGEN" men det var ingen
som kolla på det, as jobbigt! Försök att ha lite respekt *tack*!
Okej nu har Lisa kommit!
Ha det bra sålänge!! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0