MEN OMG!!

Förlåt att jag inte sagt "hejdå" men lixxom hann typ inte det?
I am soooo sryy!!!
Men jag hann vekligen INTE!
Okey men över till klassresan som va då..
okey Göteborg först. Universeum sen disco bowlaehm.. som kanske inte riktigt
var disco elr? Vafan valde jag det på?? Ehm.. Ja sen så var det så åp vägen hem att
4 bilar hade krockat på Tjörn bron, så det tog sin lilla tid.. ;-)
hehe okej sen sovde vi över på smedjan men kanske inte fick sin
prinsess sömn elr?-Nej- 
ehm.. Okey sorry igen... ;/
men hinner faktiskt inte blogga mera nu :(
Okey jag är med Lessen men aså ni får bara hålla ut....
Okej puss och hej så ses vi sen (LL)
hoppas jag??
 // tidlös josephine??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0