snart sommarlov!

Okej i förregår hade jag 31 besökare
igår hade jag 20 besökare!! Tack alla ni söta!! (LL)
Nu ska jag göra ett långt inägg då!
Massa olika saker som händer i sommar!
Kommer bi sjukt mycket kompisar, as mycket på stranden
Stechhkkka klart! Och OFC shoppa :D
Love till shoppa!
Och jag tror jag kommer vara mycket med typ William och hans kompisar?
aa får hoppas det. Jag har iaf inga planer med familjen men som ALLTID hittar vi på något :D
Typ Liseberg, skarasommarland elr något sånt!?

Okej i över morgon är det SKOLAVSLUTNING :D
OKej lixxom det är bara imorgon kvar juh!
Åhåå längtar så... Men det är  absolut inget viktigt kvar!
Eftersom vi tagir hem ALLA jobbar böcker..... :(
Hatar dom! SKulle vilja sänga dom men det är inte så som mamma vill :(
Aja okej idag är jag riktigt sprattlig!! Och glad som f*n !
okej iiite dagens nu då.

Vad har Josephine  i håret idag?- jo jag har tofts och fläta i luggen :D
Vad har Josephine på sig idag?- Jag har på mig chinos, vitt linne och rööd hoddie!
Vad längtar Josephine efter mest idag?- efter Williams läppar ;-)
Vad ee Josephine mest lessen över idag?- INGENTING!
vad älskar Josephine mest idag?- ALLA!
vad är Josephine mest nöjd över idag?- Att Fillippa blev tsm med....
Vem har varit roligast idag?- William (L)
vem har varit töntigast idag?- DU!! HAHA nej ingen ...
vem varit sötast idag?- ALLA!(L)

okej love ya all!
 tycker kortet ee jäkla bra tagit!!! Sen redigera jag liite kanske...











Okej inga av domma ee seriösa!
jag lägger ut mera !
tänkt alla minnen jag haft med Fillippa och alla <33
Lisa (L)
och alla!
Tack för ni ee mina bästa!
love to alla ni!
NI ee underbara!


Ska nog ut och fråga om john vill fota mig en stund med chinosen (L)
åhå.. Älskar verkigen dom!
Okej men ska kanske blogga senare då ;-)
Okej love ya all!
Puss och kram på er alla !

// Josephine



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0