JOSSAN EE KÄR!!

Hej hej nu!
Nu ska jag berätta om dagen och allt mitt..
Idag var det skola kul juh.
bara ont i halsen menmen dagen gick as bra!
Rasterna var shiit kul och chill lixxom.
Dock inte lekitonerna.. ehm.. under vrf?
Kände att jag inte jobba mycket och lixxom prata mera..
Camilla var nog lite irriterad idag??.. elr jag vet inte!?
menmen aså dagen som HEL HET gick den bra..
Gympa lektionen hade vi inte inne gympa vi spela brännboll ;-)
tog inte med mig gympa kläder eftersom min HALS! @@
Aja hatar juh gympa men menar min HALS@
men veckan går hur segt som HELST!
HOPPAS INTE DAGARNA FRAMÅT GÅT SÅ HÄR @@@
Ee as jobbigt när det är så här xD
men okey slut snackat om det..
 Jag och söta Cirre!! (LL)

Men nu sitter jag och tuggar tuggumiiiiss..
AS GOOO Smak<33
åsa chattar jag med min bebis Fillippa <3
 Fillippa (L)

Men nu ska vi då ta upp med snacket om att tjejer alltid kan bråka och kan inte bli kompisar lika fort som killar.
T.e.x idag knäa Noké Vilhelm och Vilhelm fick värsta blåmärket..
men kompisar var dom fortfarande??
T.e.x om jag skulle göra det på Lisa.. Det skulle inte vara lika kul??
HALLÅ!?
Fattar att det är mcyekt enklare att vara kille!
alla kan vara med alla och allt är allt!
Läst massa tjej bloggar och allt är juh bara  skit allt!!
Bråk, kärlek och allt DUMT!
HALLÅ!?
ALLA NI BORDE FATTA VAD KÄRLEK ÄR!?
Det är ingen jäkla LEK!!!..
Att vissa inte fattar och tar det så...
aså ni ska inte vara tsm med någon, om ni inte tar det så kärlek är!
aså ska inte vara mamma men blir så trött när killarna blir helt som leksaker..
Men det är f*n inte tjejerna som bara håller på!
Killarna håller med på så!?
fattar inte meningen. Men ee lixxom kär så är man kär!?
ÄR det NÅGON som håller med?!
Aså okey ska inte vara inne på det mycket mera.
Men jag gillar juh mina kompisar och min kille som dom/han är!!
Jag menar William är verkligen sigsjälv hela tiden!
Aså sjukt kul ee han!
och han ee bäst!!



MITT LIV SKULLE SUGA UTAN DIG! (LL)

Jag mår F*N bäst!?
vet inte vrf!? Men lixxom kompisar, sommaren snart, William
och MASSA kompisar som man inte umgåts med mycke.
Aså imorgon åker klasserna och träffar klasserna?
ehm.. Ja till Bleket då aså!


// Josephine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0