ehm... funderingar

heej heej på er nu bloggar jag, jag har just kommit
hem från SKOLAN
lixxom helt vanlig dag elr? Aså jag har juh inte gjort någor specillt elr?
aså tycker ni jag bloggar för liite?
vad vill ni att jag ska blogga om? .
ni får faktiskt ta och ge mig liite förslag!
Men idag ska jag juh baka x) Aså inte det roligaste jag vet..
Men som sagt min snälla mami gör det. Iaf kladdkakan :D
 Jag är inte ensam jag har dig William (LL)

Okejj jag sitter just nu och chattar och bloggar
musiken ee självklart på!
Men imorgon ska jag ha på mig mina nya chinos :D
och den stickade :D Aså på discot ;-)
Men min helg som kommer ser ut såhär:
Fredag: Skolan snacka om discot med klassen, sen DISCO!
Lördag: Rida, sen kanske jag och Lippa sover över?
Söndag: blir Lippa tror jag om vi sover över :D

okej det blir väl bra helg?.
hoppas jag iaf!
Discot imorgon kommer juh vara bäst och vi hoppas på att det är många som kommer?!
Ni får f*n inte sitta hemma och skiiit elr något?..
nej skoja bara men aså ni får komma imorgon då? okejj då säger vi det :D
 okejj jag vet inet riktigt vad som hände nu :/
Kände just att det blev konstigt och jag stängde av musiken och tänkte på vem det var som ringde?. Ska inte säga någon nu... säger det om det hänt det som jag tror?........
men jag sitter bara här och tänker på vem f*n det va?......
jäkla besviken om det var du..... ;(
Ska inte säga något nu om det inte skulle vara så-----
okeeeje nu ska jag bara sitta och fundera på det
See ya soon
// Josephine


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0