ehm..

bilder inne på datan nu :D
 så här såg men ut på discot igår :D

Massa nya par på discot juh
Emma-Noké=  aaw såå säta tsm!
Sara M-Filip=....
nellie K-Sofie Eklund= Skoja bara
  Så söta!!

hannah-Josephine SKOJA Bara men love till Hannah (L)

 Kolla vad jag gjorde till discot..

Alla var uppköpta sen :D
  Jaami..
Jag smaka ingen när jag gjorde dom sen köpte jag ingen på discot?
^^)
Aja  Mitt favvoströssel :D
hjärtan (LL)
jäklar jag är mästare på att äta godis mamma hade nyss köpt det till mig, det är slut nu :(
Det var så himla gott :D

Vill ni att jag ska göra långa där det står massa olika saker i.
Elr små inlägg där det står om en sak som jag pratar ut elr vad man ska säga!?
Tänker någ göra små inlägg det verkar lättare för ett att hänga med.
okej
bloggar later on
ska snacka om....
ja det får ni se sen då!!

// Josephine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0