...

okej "orka inte sitta mera vid datan" var visst inte sant
har suttit här ända sen jag gjorde mitt godnatt inlägg?
okej det ska vi inte kalla godnatt inlägg det säger vi att ehm.. vanligt josephine
inlägg?.. okej
Sitter nu och äter godis och dricker Coca Cola :D
love to CANDY!
har verkligen inte gjort något specillt idag nu hemma.
Lixxom chillat, vid datan och bara ätit GODIS :D
John sover över hos grannen som är min lärare Camilla :D
Ändrat headern som ni ser med juh:P
Chattat med massa sötnowzzar idag. ;-)
tack snälla ni som finns för mig när jag väl behöver er
som jag alltid!!
Förlåt men jag vet faktiskt inte....




när man väl hör låten... Så vet men inte hur man ska göra...
man vet inte riktigt hur det ska gå hur man vill....
Detta har hänt mig många gånger...
jag menar om man älskar någon....
Sen lixxom inte känns som det?
man vet inte vad som händer...

skulle verkligen prata ut med någon men det är svårt...

ska man följa hjäratar elr hjärnan?

båda...

om man tänker olika då?

aså annat sett hjärnan ett annat sett hjärtat?





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0