JOSEPHINE med bästichhar

Lyssna och läs:

okej kanske var litte fjollig, larva mig mycke.. (LL)
Men William var inte där :( han ee i norge juh :(
Men det var juh kul änd- Hannah min gullunge som var William var juh bäst.
Gick och hållde varandra hela tiden xD
jag var Marcus för hon och hon var William vra Hannah för mig. :D
Marcus var där först men han fick ont imagen för mycke godis.
men Hannah hade juh mig HELA tiden fyfan vad jag älskar dig syster!!
Du har mitt hjärta (LL)
utan dig ingenting (LL)
  Hannah (LLLL)

Men jag fick juh f*n nya bästichhhar juh!
okej börja med att jag och hannah gick och hållde varandra runt magen hela tiden :D
Sen gick vi bara till bästicharna och låssades att vi kände dom x)
Sen hängde vi med dom liiite ibland
och varje gång dom gick förbi sa vi
- Zcha bästichar..
- Cha.
- Tjaa.
- BÄstichar.
Dom ee juh sjukt kul. Och bästichar!!(L)
Tack för den fina kvällen
musiken, alla kompisar allt dans.. - BÄST!!!
haha tack Gurra och Rasse :D

 ME

Okej idag har jag juh ridit
Red Cirre :D
jobba mycke med vägarna med han
Och hållningen på mig.
okej hoppa ett littet småhopp
gick juh bäst!! Sen red vi barbacka galoppera och gjorde det bästa :D
Det var juh sista gången idag så det är avslutningen idag kl. 14.00
Då jag åker med Sara och Lisa :D
ALLA SOM RAMLAT AV DETTA ÅRET FÖR GÖRA TÅRTA.
Så mycke smak tårta till mig, jag har inte ramlat av dett året :D
Aa men jag har inte mycke att blogga om nu.
Puss och kram på er :D <3

// Josephine
Love till mina nya bästichar elr hur allA!?


Kommentarer
Postat av: Hannah<33

Love you bby!!<33 Jag kmr alltid att finnas här för dig gmn !(LL)

2010-06-12 @ 13:49:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0