:D

OKej riktigt bloggning nu då
Börjar från början

hejhej bloggen
Jag sitter nu och tänker på stallet..
Sitter med hoddien jag rider i (L)
Luktar häst (A) så himla skön ee den, hästar ee verkligen mitt liv.
Gillar ni inte mig som jag är gör inte det då, jag gillar hästar, mina kompisar
och min familj, gillar också William med OFC!


jag hade tänkt att snacka liite om en "riktig" blogg vrf ska man ha en blogg
om man inte uppdaterar?. Tycker det känns liite dumt!
Men har juh en blogg för man vill skriva och berätta om saker och sånt.
Och då förstår jag inte om man har en blogg och aldrig bloggar på den?
ee inte det lite onödigt!?
Spelar väl ingen roll om man fixxar den elr så?. Man kan väl göra
små inlägg iblan iaf, jag menar inte att ni som har en blogg men aldrig bloggar på den ska
inte ta bort den men dock menar jag att ni inte får elr kännar något på det.
Eftersom det bara blir sidvisningar?
Jag kanske inte helr bloggar mycket men jag försöker blogga så mcyket som möjligt
eftersom jag tycker det är jätte kul :D
Jag kollar bara
www.schalalaaolsson.blogg.se och www.nellieberntsson.blogg.se
Jag tycker båda dom tjejerna ee jätte bra på att blogga
och båda har juh häst så det blir mycket bloggning om dom och det ee
sjukt kul att läsa !!
www.schalalaaolsson.blogg.se den bloggen juh hur sjukt bäst!
Hon bloggar juh om framgång mot toppen
och osv.....
Ajha ....


Ni får faktiskt ta och kommentera MERA!
och kommentera vad ni vill att jag ska blogga om osv..
ni kanske vill att jag ska diskutera något?

men idag blir det iaf Fillippa (L)
Fota någ elr klart!
typsikt mej och Fillippa (L)


 jag :D

Jag sitter f'n och äter popcorn nu x)
As gott juh!!
Men nu ska jag äta om dom sen ska jag kolla in på lite grejer
 puss och hej
// Josephine




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0