.

okej sitter vid datan ganska tidigt nu, men mamma har åkt till jobbet
och L-a ee i Malmö John sover hos granne -.-
men får la bita ihop och bara lunga ner mig, gillar dock inte vara hemma
en lång stund det är mycket obehagligt!!
men jag kommer lägga ut detta inlägget sen så det blir lixxom inte som ni läser så..
aja jag tror ni fattar?. Jag hoppas att världet blir bättre idag så jag inte BARA
sitter vid datan .. -.-

Flera dagar utan chatt, utan att prata med dig, det känns
inte bra..
jag kan lova dig att  jag fortfarande älskar dig men det känns verkligen
inte bra såhär.... Hur ska det gå på sommarlovet?
Jag vill juh ha kul då, jag vill inte må dåligt för att vi inte hör
av oss.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0