LOVE DAGEN!

hej på er!
varit med Sofie, Mirris och Fillippa idag juh!
As kul! Sofie var verkligen SÅ MIG!
Mirris var shiit shysst! Och jag vi verkligen göra om dagen!!
Mirris, Glad, snäll och hur gullig som helst!, typ lik mig!
Sofie, sprallig, gullig och hur glad som helst,! As lik mig!?
okej det var juh så att det var först gången och då lixxom släpps man
inte lika lätt.. Men gick juh shiit bra idag GULLIGA NI EE!
Annars har dagen varit chill elr? Okej flum också men aså stranden, glass och underbara
tjejer livet ee perfekt! tillochmed träffa vi William och Simon lixxom värsta turen att jag fick säga "hej"
till William idag eftersom vi inte hann i kyrkan lixxom det var juh hur mycket folk som helst
och det var juh lixxom stress stress. Så jag lixxom var helt borta, menmen älskar ändå dig William!
Pözz på dig! Imorgon då ee det juh första sommarlovs dagen :D okej känns helt galet att
det ee sommar nu menmen alltid lika glad när det gäller lov :D
Speciellt LÅÅÅÅÅNGA!
 Josephine på vägen till SOMMAREN!

NU ee det korta grejer som gäller elr så ee det linnen! Iaf bara grejer (L)
Inte jäkla massa vintarkläder ;-)
YEzz nu jäklar sommaren!@@@@
taggad som f'n till sommaren!!
Okej nu jäklar sommar tider "HEJHEJ"


Sorry om låten ee gammal men tröttnar ALDRIG på den!
Låg och sola förut idag :D
Efter alla sötnowzzar!
Musik i öronen solen på mig och solbrillor
Och bikine PERFEKT!
Ska lägga mig i bubbelpoolen snart ;-)
Så himla sugen på det ;-D

ehm.. ursäkta men jag tycker ni kommenterar jäkla dåligt nu!?
Vafan ee det med er??!! Kom igen, jag vet vad ni kan @@


OKej vad har ni gjort i sommar värdret?..
Imorgon kommer det blir kompis tror jag?..
Elr jag vet typ det ;-)
Vad ska ni göra imorgon?? :D
hitta på något kul nu! Och njut av sommaren!
 Älskar dig William (LLL)
Och du förstår inte hur mycke elr hur?
 jag ska be John att fota mig liite nu, snart!
okej kommer inte blogga mera idag :-)
Vill ut!!!!
Puzz josephine




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0