SOMMARLOV!

hej jag heter Josephine Pennborn
och detta ee min sommar just NU!
Fatta sommarlov nu juh"!
Massa kompisar massa musik och hoppas massa pussar av William (LLL)

hade juh klänning idag kommer på bild senare idag ;-)
ALLA var så himla fina på skolavslutningen!
Love till alla kläder!!
Killar ni har verkligen smak när det gäller kläder!
*host**host* var William klart snyggast!!!!
Lila korta chinos och en t-shirt:
 Stil elr hur!!! (L)(L)
Och solbirllor ee allt perfekt med!!
min snygging (L)

Och så såg jag ut:
 love till klännigen (L)
Idag blir det Sofie, Mirris och söta Fillippa (L)
Har aldrig varit med Sofie och Mirris men chattat och så med dom
och typ träffat dom på disco och så juh!
Dom ee verkligen hur söta som helst!
love till dom!<33

 Dessa är mina girl ta ej!!@@@@@

Vad har Josephine  i håret idag?- Utsläppt, luggen uppsatts i hårnålar!
Vad har Josephine på sig idag?- Först klännigen och det men nu shirts och grått linne :P
Vad längtar Josephine efter mest idag?- William (LLL)
Vad ee Josephine mest lessen över idag?- Klassen sprids :(
vad älskar Josephine mest idag?- Söt nowzarna!
vad är Josephine mest nöjd över idag?- Att det ee skolavslutning
Vem har varit roligast idag?- ALLA!
vem har varit töntigast idag?- Alla gamlingar!
vem varit sötast idag?- mina brudar, william (LLL)

 Sötizzar!!

Okej men nu vill jag inte sitta och blogga mera!
nu vill jag bara lyssna på musik och slappa det e juh SOMMARLOV nu!!@@@@
NU jäkla sommaren här kommer jag.
heeeeeeeeeeeeejjjjjjjjjjjjjjjdddddddddddddddddddddåååååååååååå


// Josephine

Kommer sanka er jäkla mycke 5B bilden har inge med det att göra eftersom jag kommer gå i samma klass som dom
fats inte linus i (bakrunden)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0