HEJDÅ

Oj härlig dag ÄNDÅ!
Varit med William och Vilhelm ÄNDÅ!
As kul! Jag och lisa träffa dom när vi var och chilla runt i Skärhamn
på väg hem, sen så gick vi hem ... Sen ringde jag och Lisa dom när jag och Lisa skulle
bada så skulle dom komma när dom hade ätit och tog typ 1 timme elr nåt?
okej chill dag iaf!
Chilla vekligen loss på stranden ;-)
Myzzz !. Iaf så hade vi bäst!
+ det var inte AS kallt i vattnet :D Men herregud vad jag blivit badkruka!

Sorry alla sötnissar men jag har TYVÄRR tagit bort min bdb,
Dels för det finns peddon och sånt. Aså det ee verkligen inte bra rätt farligt
faktiskt! Förlåt mig Hannah dig vet jag att du blev skit lessen på mig.
Ber verkligen om ursäkt, men vill inte ha något som känns osäkert :S
Jag står vid din sida och du står på min sida!
ÄLSKAR DIG HANNAH!
Du betyder så jäkla mycke för mig!
Inget ska komma mellan oss !
Inte något jäkla bdb!
Okej du vet att jag ÄLSKAR dig ändå!
Puzz på sih älskligen (LLL)

// Josephine

Ps mera bloggnig imorgon

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0