hallojjjj<33

jag bloggar okey elr?
20/6 får jag pengar och då ska jag köpa telefon kort till mobilen
och då har jag 3000 gratis sms i 30 hela dagar! Sms mig då!
Okej ni får lova att smsa mig då!
Okej nu sitter jag på klädd och nyduschad ;-)
okej jag har på mig kjol och tights och linne :D
jeans kjol
grått linne
och svarta tights (stavningen)
Okej jag har inga speciella planer för idag ;-)
Okej det ee lixxom vanlig dag :-P
Solen lyser med blåsten är igång :-)
Okej det e iaf bra att solen lysser ;-)
Aså sorry men fyfan vad ni kommenterar dåligt :(
Aså vill juh inte ta bort bloggen men känns lixxom helt menings löst att ha den
om ingen kommenterar!?.... Ni väljer juh själva om ni vill ha något att läsa
så får ni kommentera om ni inte vill det skiit i det men sluta läs min blogg då!@
Lixxom många klagade på bdb att jag blogga för lite och så?.. Och att jag inte skrev något intressant?
Men lixxom ni kommenterar juh inte vad jag ska skriva och då kan jag juh inte hjälpa det?. Då skriver jag juh det jag vill?... aa iaf tycker jag inte att ni ska komma och klaga!
Har inte tvingat er att läsa min blogg ;-)
ni väljer juh själva :O
aja vidare till något annat ;-)
händer idag med er?
 Seriösst saknar jag mitt långa hår..
Mitt hår ee ganska kort nu juh?
elr aså kanske inte kort men kortare än vad jag HADE.
Lite synd faktiskt. Menmen håret får väl växa ut.....
hur lång tid kommer det ta?. det vet jag inte?
Aja men nu måste jag gå
Puss och hej

Kommentarer
Postat av: u

HAHA, bara sju besökare? Jag har ungefär 80 besökare om dagen på min blogg och det tycker jag är lite!



du skriver att folk ska kommentera vad du ska skriva om? Hallå eller?! Det är din blogg däreför ska du komma på saker själv! Om folk kommenterar vad du ska skriva om kan du dom lika gärna ha bloggen! Förresten så börjar alla någonstans och ingen får kommentarer i början ju! om du inte kan fatta det, eller skriva riktiga inlägg kan du skita i att blogga. Förresten: sluta göra så många hjärtan efter varje mening. Det är bara omoget och ser sjukt korkat ut. Wannabe fjortis.

2010-06-18 @ 21:16:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0