bästa vänn älskar dig (L) = SISTERS 4-EVER!

hej alla sötnowzar!
Jag har precis ätit grillat ;-)
Smasken ^^
Okej hade tänkt att blogga liite nu!
ett lite snyggt inlägg ;-)
okej
det ee dags för fredags mys om det så ee det sista jag gör
snart ee det fredags mys hoppas inte föräldrarna stör
snart e det slut på veckan det är dags för FREEEEEEEEDAGSS MYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYS!.....


Mys idag ;-)
Haha och det ee Fredag (L)
imorgon tror jag att Fillippa sover över (L)(L)
MYzz juh! Lova ya älsklings syster (L)(L)(L)(L)(L)(L)

har precis lagt in bilder på datan från
mig och Lippa (L) vi fota lite innan vi var med Sofie och Mirris <33
Här kommer lite bilder:

 Dom kläderna hade jag idag :D Så fick ni bild på det med ;-)
 sister(L)

ÄLSKARDEEJ!

 PUZZ<33 Fp & Jp = Lova ya!

 sister... i love you (LLL)



 ÄLSKAR DIG!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0