ÄLSKAR ER!

Aaaaww ni ee så jäkla sötwa!!
Ni ee över 10 besökare varjedag! Det börjar gå upp nu!
Jag tror inte jag behöver bilddagboken för att få in massa besökare!?
Lixxom 7 besökare idag!? Jag har juh inte bloggat något idag?!
Aja jag har iaf sovit uuuuuuut!
Sovde till 10.48! Harreguud vad jag var trött!? det visste jag faktiskt inte själv!?
OKej nu satt jag precis och kolla om några bloggar var på skrivana
Men det var typ inga! aja det ee juh bara början på dagen elr hur?
Satt och läste
www.hannahhermansson.blogg.se Sister (LLL)
www.fillipsen.blogg.se loveya(L)
www.schalalaaolsson.blogg.se LOVE IT!
www.karlssonmiranda.blogg.se sötizz<3
 En riktig summer girl!
Elr hur!

Vad har Josephine  i håret idag?- Tofs
Vad har Josephine på sig idag?- venne? Sitter i pyamaas :P
Vad längtar Josephine efter mest idag?- WIlliam !(L)(L)
Vad ee Josephine mest lessen över idag?- Ingen aning!?
vad älskar Josephine mest idag?- Att solen skiner idag :D
vad är Josephine mest nöjd över idag?- början på dagen juh!?
Vem har varit roligast idag?- datan :D
vem har varit töntigast idag?- SMÅGLIN!
vem varit sötast idag?- fillippa (LL)





 Johns skor ÄLSKAR dom!
Aså på killar Grr!

 SISTER!(L)(L)(L)

Du vet att jag älskar dig!!!!!!
Du e en syster jag litar på!
Du finns hos mig jag finns hos dig!
Vi två mot världen
du ser på mig och jag ser
på dig!
 hoppar du hoppar jag!
gråter du gråter jag!
Skrattar du skrattar jag!
flummar du flummar jag!
Gråt inga tårar för mig!



 Fillippa (L) (L)

 Hannah Hermansson!(L)(L)



William (L)!

ÄLskar dig mest
Du ee det finaste jag vet



Du ee helt perfekt för mig!
Har alldrig fasnat så mycket för en som du!
:-* till dig William (L)
Kände dig inte bra från början ....
Vi bråka, jag kände inget för dig då utan ilska....
Men sen efter en stud när jag fick migg skäll av lärarna och det. Du var lessen
för jag kalla dig bög och massa ord. JAG kommer ihåg allt precis från början!
Sen chatta vi på facebook du var skit sur på mig
jag skrev "hej" du jag börja känna något för dig!
du skrev tillbaka
- Vafan vill du,
- Förlåt... Skrev jag tillbaka!..
Sen efter dagen kände jag verkligen och jag skulle ta chansen jag fick.
Och nu e det vi!!! Kan inte fatta allt dumt jag gjort mot dig och nu
e det vi!?.... ÄLSKAR DIG WILLIAM (L)(L)(L)(L)(L)(L)(L)(L)(L)(L)(L)
Kommer alltid älska dig!.
34 dagar med dig!
Aså 3 veckor och 3 dagar har varit helt underbart!
ÄLSKAR DIG!

Men nu ska jag hoppa in i duschen!
Puss och hej
ÄLSKAR DIG!










 ÄLSKAR DEEJ (L)

 ÄLSKAR DEEJ!(L)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0