okej så plötsligt!.

Okej det med fjortis!
Du tycker juh själv vad du vill juh? Jag kan juh inte ta och rå för vad du tycker och tänker.
Tyck du att jag ee "wanna be fjortis" men jag vet vem jag själv är ;-)
Haha okej så sluta kolla min blogg om du tycker att jag skriver så meningslösa grejer :-)
Okej över till min bloggning ;-)

Okej idag ska det va chill, tror att Fillippa sover över (L)
Våra gäster ska nog också sova över igen as ballt elr hur!
Igår grilla vi och hade myxz ;-)
men idag ska vi också ut med båten tror jag?
Den står i Höviksnäs nu hos min låssas fammo och faffa
så åker L-a och hämtar den och så länge badar jag och Julia på gammla badstranden ;-)
och sen när dom kommit in i Skärhamn hämtar L-a och Peter mig och Julia på starden sen åker vi ut med båten!
Jippy :D
Nej jag hade visst inte riktiga kompisar :8
hejdå ska ändra min header.


Kommentarer
Postat av: Mimmi

Heej! Jag hittade din blogg för ett tag sen, de va någon som länka den tror ja. Sen dess har ja bara älskat den, läser verkligen varje dag! Ibland flera gånger om dan! Tänkte bah säga att du inte ska bry dig om alla dumma saker folk skriver, de e juh så me bloggar tyverr.. :/

Men din blogg e bah bäst, älskar den!!! Så fortsätt blogga sötis, för din blogg e f'n bäst. Puws<3333333333333

2010-06-22 @ 14:35:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0