du ee helt underbar!

Din personlighet är inte vad alla har!
Du har en underbar! Och vet du hur mycket jag kan göra för dig!?
fattar inte själv hur mycket jag gillar dig!?
Aså galet kär!
du har samma humor som mig, får faktiskt ont i magen
av allt skrattande x)
men har också underbara kompisar.
Som man lixxom inte umgåts med mycke! Men nu blev
det visst ! helt sjukt kul man får ha!
och mama tycker bara att det ee bra att vara mycket med kompisar!
så jag inte sitter vid datan hela tiden :P
MEN WILLIAM BARA SÅ DU VET!
ÄLSKAR JAG DIG!

LIXXOM !!!
HELT PERFEKTO NU ASÅ!
LIVET EE HELT UNDERBART!'


var idag nere vid stranden
var litet problem barn där xD
men hallå? mycket äldre än hon så inget problem
ska inte gå in på detlijerna xD
för då kommer ni inte tycka det är kuL!?
okej vi chilla,  flum lixxom flum lixxom lixxom chill...
William du ee perfekt mot mig!
<33333333333333333333333333333
ÄLSKAR DIG SÅ MYCKET!
nu ska jag tänka ut hur mycket man kan vara kär?
ÄLSKAR DIG WILLIAM!
PUSS PÅ DIG!
// FÖRÄLSKAD JOSEPHINE (LL)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0