tralalalal

hejhej alla söta bloggläsare.
Laptopen ee fortfarande paj så jag vet inte hur det kommer bli med bloggningen
faktiskt... Får la tjöta på L-a att jag borde få sitta här eftersom mina blogläsare läser
och jag lixxom inte bloggar *stackars er*
Men nu kommer iaf ett inlägg ;-)
Idag ska jag cykla lite på fotbolls planen tänkte jag.
Julia fotar och filmar. Men jag tror inte jag kan lägga ut det föräns Laptopen FUNKAR!?
Mee Jossan
+ jag tycker alla bloggar jag läser bloggar as lite!!!
Jag förstår det men jag menar man säger juh inte riktigt till juh?
Aja huvudsaken är att ni läser min :D
HUr tycker ni jag bloggar, jag har iaf något att skylla på varför
jag inte bloggar ;-)
okej det ee verkligen inte mening
hittar massa gammla bilder på mig . Nu när jag sitter vid ANDRA datan!

Puss och hej älskar dig!
// Josephine

Kommentarer
Postat av: ?

stakars oss?? knappast. din blogg är så jävla dålig, wow 7 läsare, försöker du slå rekord eller?? ^o)

2010-06-22 @ 00:07:28
URL: http://dåligblogg.se
Postat av: Marcus

jag tycker du bloggar bra !

2010-06-23 @ 09:54:59
Postat av: Marcus

Sluta kommentera så jävla dumt !

är ni avnsjuka på hon lr ?!?!?!

2010-06-23 @ 10:08:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0