bryr mig inte ::O

haha det är samma person som gjort alla, Mimmi, Carl och typ alla...
Och så är det juh en som "spelar" William men ska säga er att han INTE kommenterat min blogg.
Har själv frågat han, och så ni "försökte" spela han lixxom ni ee sämst!..
Aja skiter juh i det så nu ee det BLOGGNING!
Jag vet inte hur det kommer bli framåt över men ska försöka blogga som mycke som möjligt
på mammas telefon men testa igår men gick juh åta helvete ;-)
Aja ska försöka :D Hoppas att det går bra nu! För hålla en tumme (L)
Det blir faktiskt inte mycke läsning på bloggar ! Sorry men har inte tid med det heller
Men ska försöka så gott jag kan men ibland har jag faktiskt inte tid och då måste jag ta vara på den tiden till min egna blogg :D
Men aja idag ska jag nog vara med William (L), Lisa och Vilhelm?
Iaf Lisa men jag tror William och VIlhelm också ;D

Igår blev det Lisa och massa andra ;-)
Jag och Lisa skulle ut och steckka! KlarT!
Sen så ringde jag William och han var med Torsten så dom skulle åka båt.
OCh då lixxom var vi nere i hamnen redan :D
Så vi träffa dom och så. Sen kom massa som vi prata och så med :D
Lyckad da aså!
Imorgon ee det juh midsommar :D
Peter, Julia och Antonio kommer.
Sen 15.00 ska vi ner till midsommar stången och träffa typ alla där.
sen går vi hem och äter och åå lixxom CHILL!
Men jag ee taggad som f*n?
vet inte vrf men aja.. :-)
min klädeeeeer! Love it!

jag har inte mycke att blogga om nu!
Puzz och hej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0