chill morgon asså!(L)

God morgon alla blogg läsare!
Nu sitter jag faktiskt på den riktiga datan
och det blir aså BLOGGNING!
Idag tror jag att det blir William, Lisa och Vilhelm
ska ringa William sen.
Men idag vet jag inte vad det är för väder?
Snart efter bloggningen ska jag duscha bada en stund sen duscha igen sen ta på mig kläder
och så.. Lixxom fixxx!
Det är väldigt många som undrat vad jag har för kamera!
Och massa andra saker så nu lite "fakta" om mig

Namn: Josephine Pennborn
Ålder: 12 år! 6 Juni 1998
Bor: Tjööööörn (L)
Famlij: Mamma Nimfa, Lille-bror John och Låssas pappa Lars-Arne
Och så har jag "bonus syskon" Maria Och Charles
Kompisar: Massor det kommer nya hela tiden men att jag älskar folk mera än andra ee juh en
annan sak elr?
Kille: Jaaaaaaaa<3 William (LLLLLLLLLL)
År: Han ee 11 fyller 12 8 Juli! (L)
Kamera: Canon 1000D (LLLLLL)
Blogg: www.schalalaaolsson.blogg.se
www.nellieberntsson.blogg.se
www.hannahhermansson.blogg.se
och mååååååånga mer....
Läser inte alla VARJE dag men så ofta jag kan ;-)
Klädsmak: Slitna jeans, chinos och boyfriend janes :D
Linne, kofta och RANDIGT!!!!!!!
Söta belerina skor, knyt och flipflop (L)
Dag/natt?:  Daaag då allt kul händer ;-)
Sidor: Facebook och KLART blogg!!!
Hårfärg: Jag ee brunett!
Ditt dröm hus: STORT STORA YTOR ;-)
nej skoja men STORT 3 våningar stall utanför med
padock, marneche (stavningen) och massa fina hagar OCH KLART HÄSTAR!! !!
Dröm jobb: Något med KLÄDER/MODE KLART!
ÄLSKAR: WILLIAM !!!!!!!!!!!!!!!!!!<3333

Okej nu ska jag upp och göra iordning mig som att äta frukost och allt..
Ni som ee kompis med mig på FACEBOOK kommentera !
så det inte ee dött när jag sitter och äter!
Fast jag har juh radion med massa grym musik skit samma KOMMENTERA!!
Kanske blir ett inlägg snart igen
puss och hej älskar dig
(william<33)









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0