JOSEPHINE NU ASÅ!

okey nu kan jag göra längre inlägg
först börjar vi med att ni får lyssna på denna så länge ni läser min blogg då:


as bra låt. Men okey idag var det Olivia en liten stund inte för vi gjorde så mycket.
Satt vid datan, jag åt lixxom inte mycket?
men lixxom jag vill ibland bara chilla eftersom jag varit ute så mycket
det senaste. Med dom sötaste!
Jaa,,, imorgon kanske det blir dom igen inte vet jag? x)
men hoppas det. Men Fillippa kanske ska sova över här hela helgen KANSKE
Bara vi vet inte riktigt än..? Hon skulle ringa mig senare idag.
ikväll då aså efter hon ridit tror jag?
För skulle nog göra så här då:

T.e.x på Min fredag:

1. Skolan
2. hem
3. Vänta inte Fillippa hon ska klippa sig
så hon ska nog dit först
4. Ska kanske gå ner då till kompisarna isåfall :D
HOPPAS det blir så här då!

Lördag:

1. vankna.
2. rida (om lippa sover över blir det fotning)
3. fixxas efter ridningen
4. Knalle marknda
5. Hem fixxa hemma
6. BRUDAR kommer
och vi tänkte vara ute och chilla och typ bara krama varandra
och ha helt underbart!

lixxom vill inte ha något stort så lixxom vill bara ha kompisar och mina brudar runt mig på min dag!

Hänt idag då?.. För er aså x)
KOMMENTERA MERA NU DÅ!
tänkt på att på Måndag ska det utvissas vilken blogg som blir "veckans blogg"
Okey men nu måste jag berätta lite hur en RIKTIG kompis ska vara:

Lixxom dom ska var riktigt snälla & ha en bra humor!.
Man ska kunna skratta, gråta, flumma och vara sig själv när man är med dom!
Det viktigaste är att dom inte snackar skit om mig/dom andra!
Dom ska ha en egen åsik och inte bara gå efter kompisar SÅ HIMLA JOBBIGT!
Kompisen ska vara ärlig och vara sig själv HELA tiden!
INTE tröttna på varandra efter få gånger.
Den behöver inte vara som mig ?
men den kan juh ha lite gemensamt elr?
Lixxom en kompis ska vara SIG SJÄLV ALLT SOM SAGT!
 Fillippa (LL)

 Lisa (LL)

 Olivia (LL)

 Mathilda (LL)

 Hannah (LL) (till vänster)


LOVE TILL ALLA NI UNDERBARA SÖÖTNOWZZAR!
som jag verkligen ee upp 10000 till!!
 

 Crazzyy me..
Heet dag det varit idag aså!
SOOL SOOOL och skönt
och rasterna idag i LOVE!!
UNDERBART chill aså!
men nu har ni fått mycke att läsa elr vad tycker ni?


puss och kram

// Josephine


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0