HAHHA

vadfan!
Jag sitter här och bloggar som F*N vad får man tillbaka!
 3 läsare!?
Hello!? Det funkar väl inte! nu ska ni F*N ta tag i min blogg!
och var tacksam att jag bloggar! Jag tycker det ee jätte kul men llixxom inte kul om ingen läser?
Lixxom snälla? Liiite snällare!?.. Snälla!?
Okey skippa kommentarerna om ni vill! men jag vill ha mera LÄSARE!
Ska jag skaffa roligare saker?. Ska jag skirva någon ni vill läsa om!?
Nej det går juh inte eftersom jag inte får några läsare & kommentarer. lixxom jag vet inte vad jag ska blogga om då!
Hade tänkt att skaffa något "eget" som typ ingen jag känner till har.
veckans mode?
veckans naglar?
veckans hemsida?
veckans VAD!?


Aja ska inte vara arg nu men lixxom vill juh ha mera läsare!
lixxom vill att ni ska ha kul av att läsa min blogg!


Aa men nu skiiiter vi i det. !
vet dock inte hur dte blir imorgon :/
Dom ska juh ha jätte kul på stranden imorgon
sötnowzen och hans kompisar tror men hänger på.
Lisa vet jag inte!?
men Fillippa om hon kommer till mig, det får ni F*N hoppas på!
Och jag tycker faktiskt att Fillippa ska bli tsm med någon!?
vem!?
Aså har massa olika förslag, men ingen Fillippa gillar.
krånglig ee du FILLIPPA!
Men har städat liiite nyss. eftersom jag inte hinner imorgon, mami och L-a fixxar huset
jag mitt rum, John hans rum OFC!

Kanske inte blir hur städat som helst men mycket bättre nu än förut!
Aja haha orkar inte städa mera ett av det värsta jag vet @@
Men en låt som ee sjukt bra:



 vad var det jag sa`?..
jo men kan ha sjukt kul med massa sötnowzar!
se bara på William!! han flabba helt galet mycke!
jag kommer inte ihåg vad han skrattar åt?
men det var igår . hoppas det blir lika kul imorgon!
Aja men nu ska jag nog ta och fixxa min blogg?
kAn inte vara så här ful!
Har inte tänkt på det?
kanske kommer ett godnatt inlägg sen/snart

// Josephine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0