hemma

hej vart ute med Fillippa och stechkkt liite
hon kom typ efter 5.
Då jag låg ute och SOLA/stehhcka
Vi var med varandra en liiten stund då vi gick ner till Skärhamn
och chilla. men eftersom jag är den jag är så var det juh flum!!
Lixxom chill och flum?
men nu vill jag bara att min sötnowz ska logga in på facebook
vet DOCK inte om han gör det?
Elr jo det borde han göra? han gör typ alltid det när jag ee inne?
Lixxom som han vet att jag är inne. så kommer

William: "hej" <3 <3 <3
Josephine: hej <3<3

Elr när jag börjar ser det ut så här:

Josephine: heej sweeti <3<3
William: <3 <3

Aww han ee bara bäst..
Skriver ALLTID "Love you"
och sjukt många "<3<3<3<3<3<3<3<3<3<33<3<3<3<3<3<3<3<3<3"
aså det e inte det som gör att han ee så speciell, men lixxom aja ÄLSKAR HAN SJUKT MYCKET!

Men nu måste jag dra och äta bye bye

// Jossan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0