en dag i det underbara livet!

Hej alla goa bloggläsare.
Just nu tänker jag inte läsa alla blogger eftersom  jag vill
lägga ner tiden på bloggen just nu!
okey vart i skolan idag. veckan gick så jäkla segta i skolan.
Hallå!? Dagarna som fridtid har juh rusat för snabbt!
Aja i övermorgon FYLLER JAG ÅR!
Men brudarna kommer imorgon som ni vet.
Lever mitt liv just nu ASÅ!
men hade tänkt att bertätta lita om mina förkortningen som ni kanske inte fattar?
jag vet juh inte? ^^

okey:

Aså= asså
Juh= Ju
tsm= tillsammans
BVFA= bästa vänner för alltid
Lippa= Fillippa Pettersson
Tilda= Mathilda Edman
Dt= Det
Gmn= gumman
Bby= Baby
bäs= bäst (har inte använt det mycke med nu kommer jag det)
komr= kommer
lixxom= Liksom
skiiter= bryr mig typ inte elr nåt?
Sötnowzzen= Sötnosen/sötnos
Litte= lite
litten= liten
fixxar= Fixar

Kommer inte på något mera just nu?
men alla "Z" är som "S"
Så om jag skriver t.e.x "zol"
så ee det "sol"
okej kanske lite dumt alternativ?
aha shiit samma!
men jag tror ni fattar elr?

Lisa mådde inte så bra idag i skolan så hon gick hem :(
men skulle juh vara med Hon, William och Vilhelm.
Men ska nog vara med dom själv, William ville det :D
Ska ner till HG men åt där nyss jag tänker inte äta där idag igen.
William skulle nog också köpa solbrillor?
Sweet tror jag, han kommer se bäst ut!
Sen blir det nog mest chilla! B-)
Men John hitta jag inte när jag skulle hämta han?
Så jag orka inte leta mera !!
Så jag sa till Sofie  (johns fridtid grej)
Att när ni hittar han skicka hem han då!!
ringde nyss. och fråga om dom hitta han, elr om han var på väg hem.
hon stog och baka?
Så dom hade inte letat mycket?
menmen dom skulle snart ut på utflykt elr nåt!?
Så då kommer alla barn in när dom här ringklockan typ? :P
 John/fjortiz.

Nej skoja bara men liite kul att titta på bilden den ee så himla kul!
Färg glad och allt. Perfekto.
med mina grejer med.
Mössan, chutter (stavningen)

men mitt liv ee juh PERFEKTO!
kompisar, William, sommar, familjen
Lixxom allt?..
aså helt galet glad!!


Imorgon lixxom chill OCH ÄLSKADE!
och aså imorgon= PERFEKTO!
mama och L-a ee inte arga på mig och jag gör något dumt.
Får bara prata lite med dom?
Lixxom jag ee boss känns det som?
nej skoja men lixxom finns det gränser nu för tiden?
JA DT FINNS DET!
Men ingan tänkt på det? ^^
Aja det ee juh bara bra elr??

Men lixxom jag och mama tjafsar och så?
men vi blir inte arga på varandra? elr
rättaresagt mama blir inte arg på mig,


Oj bilden ee fail..
Men aså gjorde en sån grej
typ rundat utan händer
Sen ramla jag av studsmattan xD


Men vad gör alla bloggläsare idag då??...
Prata med mama nyss. Hon var på jobbet fortfarande :(
Men hon skulle snart hem :D
Ska nog vara med William och Vilhelm.
Fick för mama men hon måste bara snart komma hem!
Men det hoppas jag går fort??... ELR JAG VILL ATT DET SKA GÅ FORT!


Okej bara så ni vet har ALEX bäst musik smak!!:

 



 

Denna ee F*N bäst!! !
Älskar den!!!

they hate me they love me!!
BÄST!

okej men nu får ni kommentera vad ni tycker om Alex musik smak som e bäst!
Elr det är vad jag tycker. Men ni bestämmer juh eran musik smak?
Aja men nu har ni lite och läsa.
PUZZ OCH KRAM PÅ ER

// Josephine


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0