as kul dag nu då!

Hej varit på knallemarknad i Skärhamn (L)
Träffa mycket folk..
Men först på morgon var det juh ridning OFC!
Fick James (LL)
Love till HAN!
Hoppa, barbacka, första gången jag galoppera barbacka,
vi har inte gjort det så mycket -.-
Men sen hem fort duscha sen MARKNAD (LL)
köpta ett par örhängen 30:-
Och ett bar solbrillor 80:-
Och godis för 40:-
Sweet klistermärken 15:-
Mitt godisförbjud is OVER!
men på markanden först var jag med Lippa och julia (L)
Sen kom Lisa med då.
Okey sen träffa vi dom SÖTA!
William<3333
Vilhelm och hans kusin?
Lixxom fick inte vara för flummig, men jag fick ett utbrott då
jag slog i bordet meed handen, fick ett SÅNT skrattanfall!
William var sjukt söt som vanligt, ehm.. var skylldig
han pomes, han typ smurfa mig? Elr vad det heter om man säger något
samtidigt säger en så fort som möjlig 12345678910 SMURF
och säger du ee skyllig mig en... typ glass, läsk elr pomes som
William då ville ha, och jag var väl snäll som vanligt nej skoja men
jag menar ee juh riktigt kär i han så vad gör man inte för kärleken xD

men vi skulle fira mig idag isället för imorgon eftersom mama jobbar
så fick mina presenter IDAG :D
tre sommar klänningar
en bikini :D
ROSA VIT! (LLLLLL)
och ette par skor, men dom var för små dom var också roda fast chock rosa (stavningen)
men så var tvungen att byta och så fanns inte det i den chock rosa :(
så deet blev SVARTA!(L)
As kul på marknaden iaf!
Men idag kommer brudarna juh!
fast mathilda kommer inte, lisa sover inte över
det ee bara Olivia och Fillippa som sover över (LL)
Okey kommer väl bli bäst elr bäst!?
BÄST!
Okej men kommer nog chilla och stechkka i Skärhamn
efter vi ätit hamburgare och körv med bröd.
L-a saka stå och grilla B-)
Dom kommer 17.00 elr inte Lippa 16.00
elr jag sa att hon skulle komma då?. hoppas hon kommer.
Men jag tror vi kommer ringa William och Vilhelm och fråga vad dom gör.
eftersom jag vill att dom ska vara med. typ elr ute lixxom chill (josephine (jag) kommer få flum KLART!)
 Okej här ee det chill....?

 okej här har vi flum då..? JA!

ehm.. Jag tror detta blir det sista och första inlägget för idag?..


Men klart att jag ska blogga nu då!
okej imorgon blir dt kompisar och chill..
tar det NOG lite chill.....
Aa just det ja..
Men låssas farmor var med på marknaden elr hon gick med L-a mamma och john
jag lixxom gick med kompisar juh!
och Men Låssas farmor hade köpt en jätte fin tröja. med hästar på aawwweee<33
och så fick jag 100:- as nice SNÄLL!

okej men nu har in LIIITE och läsa och jag känner absolut inte för att blogga nu!
  // PENNAN



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0