Aww så många "grattis"

Jippy fyller år idag då!
massa kul bilder från igår med brudarna!
okey fick 200 kr
100 av Lippa
100 av Lisa
och en shiiit snyggt linne från olva
Tack alla SÖTA UNDERBARA TJEJER!
ni ee helt bäst!!!
Okej jag vet att ni kanske gärna vill se bilderna och så.
Men har inte mycket tid och så nu, så tänkte att jag kunde bara göra ett inlägg :D
Elr blir ni lessna?, nej det hoppas jag inte för jag har verkligen inte tid att göra det nu!
lixxom gör ett lagom inlägg nu så får det räcka för idag, eftersom jag gillar glass.
och fyller år.
Men imorgon blir det nog Stenungsund efter skolan, tror det iaf
Olva och jag tänker köpa kläder inför discot på fredag som våran klass ska ha ;D
>Bäst kommer det juh vara<
ska baka lite grejer som nej det ska jag inte säga nu.
säger det lite innan discot typ "innan discot inlägg"
OKej ´lite bilder kommer nu från igår
trodde inte det skulle hinna läggas in nu :P


Okej jag var liiite FLUM xD







Okej kanske var lite *host* host*
för flummig, men kan lixxom inte råför det.
jag ee sån!! Okej



här ee det sjukt fina linnet jag fick av Olivia



Tack alla ni söta underbara vänner <33
men vi höres imorgon elr ett liiiitet inlägg sen

// Josephine


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0