Jossan is her..

Åå nu har jag varit i Stenungsund :D
Var med Lippa för en anledning så åkte jag inte med Olivia...
Men ska inte gå in på det,,,,
Men mitt köp idag var till vårat disco på fredag
Min klass SKA ÄNTLIGEN ha det alla som bor på Tjörn kommer!!!
men mitt köp idag var:
Chinos(LL)- 199:- JC
Stickat typ vit/ljusblå(LL)- 199:- Cubus
Naglak (stavningen) 2 styck Mörkblå & ljusblå 39:- Cubus
Så det var mitt köp för idag.!!
imorgon är det klassresa :D
Först universeum
Disco bowling
Sen ska vi typ grilla på NYA
Sen ska vi sova över på Smedjan som nu är Betel xD
Så jäkla synd att William (LL)  inte går i 5B!!
skulle juh ha sjukt bäst om han gick i den klassen !
menmen aså vi ee juh med varandra på fridtiden och på rasterna och så....
men aså över till något annat!!
OKey nu har jag läst världens BÄSTA blogg!
http://schalalaaolsson.blogg.se/
Linn Olssons blogg..
Hon e sån härlig och snäll tjej.
Följer verkligen hennes blogg!
Fråga en fråga och hon svara på den med ett jäte bra svar!!
Hon ee verkligen dukitg på att skriva!
As snäll!
Och man märker verkligen att hon tycker det är kul att blogga!!
Hon bloggar juh F*N mera än Fokis.JÄTTE DUKTIG ÄR DU LINN!!
Och  jag har verkligen ÄLSKAT Fokis blogg, men nu har Linn verkligen kommit HÖGRE upp!
Jag tror inte Linn läser min blogg, men vill verkligen att ni andra vet att om ni vill prata om hästar
så kan man verkligen göra det MED LINN!



Okey men nu måste jag gå.
L-a ska ha datan :/
kommer soon!!
 // Josephine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0