godnatt inlägg!

Oj tack som f*n ni läser juh på och på och på!!!
Över 10 nu hela tiden.
Men vafan mera vill man juh ha!!
Okej men nu ska jag BLOGGA!
okej jag hat tjafsat med mamma nyss, hon tyckte jag blivit för KAXIG!?
Men aså ska juh f*n ändra på mig mamma är juh världens BÄSTA mamma!!
okej mamma du ee bäst, med dig kan jag prata med om killar, kompisar
och känslorna och så.
Det är mamma jag går till om något händer!
MAMMA DU ÄR BÄST!
 Min mamma Nimfa!! (L)

Okej tror inte hon blir så glad när hon ser detta?
ehm... över till något annat!
okej imorgon ska jag baka till discot på fredag ALLA KOMMER!!!!
 me

okej men nu ska jag prata om William, min kille.
okej från början såg jag inget hos han!
Han lixxom var en vanlig männiksa för mig, men sen insåg jag att han verkligen hade något mer än det.
hans personlighet ee som mig, jag kan skratta, gråta och vara mig själv med han.
Och det är så jag vill ha det i ett förhållande (i mitt då aså)
Det går inte för snabbt det går inte för långsamt det ee perfekt som det är.
och jag har verkligen fasnat för han, jag skiiiter faktiskt vad andra tycker om det.
Jag mår f*N bra med han. Aldrig mått så bra som jag gör när jag är med han.
han blir inte den lilla gulliga William bara för jag är med han, han är verkligen sig själv.
och det är det jag älskar!!! Lixxom det är dte viktigaste.!



ÄLSKAR DIG WILLIAM (LL)
Men godnatt nu.
Ska kolla film och sen nannnaa,,,,
PUSS

// Josephine


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0