nmogon

God morgon bloggen!
Jag vakna nyss och ska snart sätta mig och
äta frukost....  Ska kvart över nio kommer Lisa och hennes mamma och
hämtar mig. Sen drar vi te stallet.. Och rider ! Såklart då men ....
Sen så efter ridningen åker vi hem.... xD
Sen lämnar DOM av mig hemma. Sen så går jag in i duschen
Och duschar såklart!!!
Sen sätter jag på mig kläder..
Sen sätter jag mig vid datan och gör något inlägg..
Sen så tar det tyyp till 15.30 ska vi till JÄKLA Göteborg
Ska sova över där.. Hos mammas kompisar!? Fattar inte vrf!?
Skulle kunna vara med.... Men som sagt ville mamma att jag skulle följa med...
Så blev  jag as sur! Sen så sa hon med sträng röst att jag skulle ringa en kompis
och fråga om jag kunde sova hos dom idag.. Men då tappa jag lusten för mammas STRÄNGA röst!! @@@
Det kommer nog inte bli kuul!!!@
Och hatar att hon var tvungen att säga MED STRÄNG RÖST!!!
Men nu måste jag käka frukost ses sen.. KANSKE innan ridningen :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0