UTE & INNE?

Ska nog ha massa tävlingar och mycket "veckans"
Som veckans häst
veckans blogg
veckans kompis
veckans gullunge
veckans låt
veckans köp
veckans roligast m.m
Jaa ni allt detta har jag inte kommit på så
den som komit på idén får ni säga till om jag inte får ha det!!!
 
och dels kommer jag ha lite
klädsmaker och bedömningar och
ute och inne lista och asså massa grejer!!!
 

jag kan börja nu med ute listan:

UTE LISTAN:

 strumpbyxor ?? .. USCH!!!!
Asså strumpbyxor är inget jag sätter på mig!!
HATAR DET @@ usch gillar verkligen inte det!!

 långklänning...?
Nej gillar inte det speciellt mycket... Asså små söta tjejer i 5 årsåldern och på skolavslutningar
är det juh JÄTTE fint!! Men inte som vanligt.. kommer med på utelistan i somar!!


 länga handskar?? INGET JAG SÄTTER PÅ MIG!!
PÅ bröllop ee det fint men inte så här !!

 POkemon? EE UTE NU!! OKEY!?

  söta lindsay lohan för ungefär 3 årsen...
och nu?:
  HELT UTE NU!!!!


Inne listan nu då:

 kort byxor med detaljer kommer bli stort i sommar!!

  armband har glömts bort lite??...
mitt tips kom igen och ta på dig ett armband själv tycker jag det är riktigt snyggt!
och det kommer jag börja använda mycket nu!!!



 en massa snygga jag hitta på nätet!!

Ja ni.. Ni får veta mera om ute och inne nästa vecka!!!
På Fredag! 
Jag bloggar när allt är igång!!
veckans och det!
Men ha det bäst så läng!

                                                              


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0