jossan is here

Heeej Josephine här!
Ni vet hon från
www.jossisjossan.blogg.se
har dock inte kvar den bloggen tycker att det var "svårare" namn än
vad nu! Lixom för och efternamn inte svårt!
Jaa kommer blogga som förr...
Bara att jag ändrat namnet och fixxat om den ...
Jaa undra på om jag och Fanny ska ta bort våran blogg??
Jag vill juh ha kvar min .. Ingen av oss bloggar?
Men vi har bestämmt oss.
Ska ta bort den xD
Men asså litte synd faktiskt!
men men mitt ffel också menar ingen blogga??
Ingen idé att ha den??... -NEJ-


okey som ni  vet är jag förälskad!
I.... Aa du.. Kanske inte ska berätta det nu..
Och här är låten! Till dig mitt sweet heart!


ÄLSKAR DIG!!!
Skiiter i vad andra tycker..
vad som händer ÄLSKAR JAG DIG!
Du ee så himla rolig, du är dig själv
................................................
Kom på att vi bråka för inte så längesen...
Kom jag på..?
Kärlek börjar alltid med bråk?
kanske så?
Lisa t.e.x bråkade mycke med....
Och nu ee dom tsm såå sööt elr hur!
jaaa ni....
Ni kanske får reda på vem det är snaart.......
Elr det får gå lite först!


Okej inget disco för mig idag..
Dels för att ingen KAN gå med mig och jag känner inte riktigt för disco!! :(
menmen får väl ha myzz hemma med familjen!?
alltid lika kuul??... nej inte alltid
men asså herregud! vad trött jag blir när det är
jäkla väder
REGN REGN OCH REGN!! Blixt , åska.... INTE BRA ASSÅ!!!

Men asså vissa personer gillar verkligen inte jag!!!!!
jag blir kallad:
Fjortis, bitch
Folk säger CF (care face)
OCH massa dumma saker.. vet ni??...
JAG BRYR MIG INTE ETT JÄKLA PISS OM DET!!!!!
Jag menar kan kalla folk för
Gay, bög, och idiot och massa dumma saker jag med @
men lixom det bara kommer av sig själv??
inget jag bestämmt?.... ganska dumt ändå... :/
Aja shiit samma...
EN viss person som blivit blockad, borttagen från bdb och FB (Facebook)
Haha skrattar åt dig... ;-)
INget dumt menat mig du ska F*N skaffa dig ett liv!
men nu ska jag inte lägga tid att brtääta hur feg den personnen är på er!
Så över till något annant!
Okeey som ni vet ska jag rida imorgon på stallet ofc
BÄST juh!
Har inte ridit på LÄNGE nu!
Så hoppas man får en sjukt bääst häst..
elr alla ee lixom bra. Men man har juh favvon<3



Ska inte få reda på klasserna till Bleket
Denna veckan utan på Måndag nästa vecka.. Skulle fått dom igår..
Men som sagt ibland suger det!! Och nu ee jag jäkal förbanad att vi inte
fått klasserna tar alldelses för långt tid!!
Aja får väl VÄNTA då åå idioter!!!


men våran klassresa men klassen den  8 juni blir bara bääst!!
Först Universeeum (stavningen)
Sen discobowla
Sen åker vi hem och vilar..
Sen grillning med familjen på nya badstrand...
Tyyp bada och myssa med klassen och föräldrarna!
Sen ska klassen utan föräldrar sova över på Smedjan..
Faste Betel har köpt det! Och Camilla är med i det ;-)
Så vi sover över på Smedjan (betel nu då)
sen sover vi ZZZZZzzzz
sen vakna tjejerna kanske kan gå in och
busa med killarna?? Hälla vatten elr något över dom elr?.. BUssig jag ee!!
Jaa ni sen äta frukost klart!!
sen bada (om fint väder)
Och sen om vi har pengar över ska vi käka på
pizzeria elr HG!
NICE ELR HUR!!


ASSÅ ÄLSKAR PLANEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Men tycker jag bloggat ganska mycket nu
men bloggar mera sen
// Josephine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0