BAJBAJBAJ

Ridit: KLART
Duschat: KLART
Tagit på mig kläder: KLART
Nu är det bara sminket och detaijerna kvar!
Sen ska vi vänta på mami och sen ska hon göra
sig i ordning. Sen åker väl vi till Göteborg :(

Men idag red jag SÖTA Casper:
 Shiit vad jag smacka på
i galoppen fick juh värsta rejset! (LL)
Sen så hoppa vi ungefär 55 cm.. Inte mycket men nästa vecka hopps vi att det
blir mycket högre!
Hoppas men får gullungen OLIVIER TWIST DÅ!
Han hoppar juh bäst! Och han ee  min favvos bebis (LL)
mm men det är juh ändå en vecka kvar menmen..



just nu chattar jag med Fillippa en bebis som ee min!
Hon ee som min syster!
Hon ee så sööt!!
Och en vecka kvar till alla brudar kommer!
Lisa
Mathilda
Olivia
min SYSTER!
Vi brudar kommer ha bäst (LL) (KK)
Vi kommer ha flum musik myzz och massa snack...
LOVE TO YOU GIRLS!<3
bääst ee vad ni är!!
har planerat jätte mycket för er brudar!
Köpt massa gott!!
Eftersom jag skulle ha mitt godisförbjud
tills jag fyller år..
Meen som sagt ska jag ha min tjejkväll
LÖRDAGEN 5/6 till SÖNDAGEN 6/6
Och på söndagen fyller jag!
Men jag ska få ett paket av L-a
på Lördagen eftersom jag tvinga han och köpa den.
Så vill jag ha den när brudarna kommer!!
Tillochmed köpt drick i glasflaska xD
Cider tyyp AS gott!!
Och brudar ni MÅSTE komma!
och ni vill väl fira mig.. ?
  Seee hur långt hår jag hade där...
Känner mig frinskallig -.-
nej skoja men jag har juh klippt mig men man kanske inte ser det tydligt..
Men LOVAR det var en bit hon klippte!
aja men nu har jag det så och jag trvis väl idet.. ?  JA

Men nu diggar jag Farmville så stör ej...
HEJDÅ KANSKE INTE BLOGGAR MERA IDAG :(
EFTERSOM GÖTEBORG :'(

MEN KYSSAR PÅ ER!!
// Josephine

Kommentarer
Postat av: fp

haha,men 55cm är väl inte så långt;)

grattis i förskott igen;)



Vad är ditt högsta du har har hoppat?:)

Oj kanske inte kommer på så mycket;)

hehehe:)

2010-05-29 @ 12:21:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0