ÄNTLIGEN!!!!!!!!!!!!

Ne nu jäklar!!!!!
Nu ee jag F*N hemma!!
SÅ jäkla glad för det eftersom jag inte haft kul!
Och jag saknat datan (facebook mest...)
Asså... Hur trök har det inte varit??
Okey en sak var rolig.. vi kolla på bio på bioslottet?? Vet inte om det hette så??..
Aja shiit samma... Men vi kolla på Familjen Joans?(stavningen!!??)
Menmen orkar inte prata mera om det...
Men så är det juh morsdag så när vi kom hem (DET EFTER LÄNGTADE HEMMET)
Så fick mamma en tavla och en kudde jag gjort ;D
Ehm...? hoppas hon blir glad??... ehm.. tror det??
Aja shiit samma nu e jag hemma och nu har jag jäkligt GÖTT!
Men som sagt vill jag inte lämna er bdbbeeare.. Så bara tog
bort några.. Och har kvar några.. Men var inte säker på att jag har kvar många!
JUST DU KAN VARIT BORTA NU!!!!!!!!!!!!!??
Och jag tar bort bilderna efter en vecka elr nåt??..
Aja snackar om min vecka nu!!

Måndag: skola. Sen Lisa, William och Vilhelm
Tisdag: skolan, vet inte mera??
Onsdag: Skolan, INGEN ANING (juniorerna slutar på tisdag)
Torsdag: Skolan, INGEN ANING!?
Fredag: skolan,Taggar upp mig för lördag
Lördag: RIDA FÖRST!, SEN KOMMER MINA EGNA BRUDAR!!!!!!!!!!! SOM SOVER ÖVER!!!!!
Söndag: Tjerna med massa bus och sen familjen när brudarna ee borta :/

SÅ JA!?
MÅNDAGEN, LÖRDAGEN OCH SÖNDAGEN KOMMER VARA BÄÄST!!!!!!!!!!!!!!!!
 BJUDER PÅ BILDEN!!!!!!!!!!!!!!!!

Okey hoppas veckan går fort...
men imorgon för skolan gå fort och efter skolan gå segt men ändå SKIT KUL!
men nu e jag trött efter bussen och Göteborg galenskap...


Ehm.. Sorrrry men jag ee för trött för att blogga nu-.-
ska äta glass nu STÖR EJ!!


// Eran PINPIN<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0